זכאי מחיר למשתכן נשארים אופטימיים

כמחצית מהזכאים נרשמו להגרלה הגדולה תוך יומיים. ההגרלה הגדולה נפתחה ומייד קרס האתר בשל עומס המבקשים להירשם, לאחר מספר שעות חזר לתפקוד וההיענות של הזכאים גדולה.  

זכאי "מחיר למשתכן"  מביעים אמון במערכת, להגרלה הגדולה שפורסמה במסיבת עיתונאים מתוקשרת נרשמו 21,887 משקי בית מתוך 46,000 הזכאים תוך יומיים בלבד.

 

מהנתונים שנקלטו במערכת של משרד האוצר עד היום – ב'  19.6.17 בשעה 14:15, נראה כי הישובים המבוקשים ביותר בסדר יורד הם ראשון לציון, הרצליה, מודיעין, בית שמש, וראש העין.

 

טבלת הרישום להגרלות - נתונים נכונים לשעה 14:15 יום ב' 19.6.17 ע"פ דיווח של משרד האוצר. 

 

נתון נוסף שעולה כי ברוב המוחלט של הרשויות ישנם יותר נרשמים מיח"ד שמוצעות בהגרלה, וכי יש התפלגות מרשימה בין הישובים אשר תאפשר סיכויי זכיה גבוהים יותר לכל זכאי. גם ההתפלגות של בני המקום אשר נרשמו בכל אחד מהישובים מסמנת סיכויי זכיה גבוהים.

 

כבר אתמול, בשעות הראשונות של פתיחת אתר הרישום להגרלה נרשמו למעלה מ-10,000 איש. גם עכשיו מידי שעה מתווספים מאות זכאים להרשמה.

 

במשרד האוצר מבקשים לציין כי אין משמעות להרשמה מוקדמת באתר, ניתן לבצע את ההרשמה בשלושת השבועות הקרובים - כל זמן שהיא פתוחה עד ליום 9/7/17.

 

במהלך תקופת ההרשמה, תשלח הודעה אישית לזכאים שנרשמו להגרלות במסגרת ההגרלה הגדולה, אשר תפרט את ההגרלות אליהם הם רשומים, כך שהם יוכלו לוודא שאכן נרשמו לכל ההגרלות שהיו מעוניינים ויוכלו לשנות אם רוצים את המיקומים שביקשו.

 

בכל שבוע יוציא משרד הבינוי והשיכון עדכון מפורט על ההגרלה עם מספר הנרשמים בכל אחת מההגרלות.

  

חשוב לציין שהנתונים המוצגים בטבלה הם דינאמיים, הם מציגים נקודת זמן מסוימת שצוינה למעלה וייתכן וישתנו בהמשך. כמו כן יש לציין כי בבית שמש הנתון מתייחס לזכאי סדרה א' וב', מאחר וזו ההגרלה היחידה שפתוחה לשתי הסדרות.